Kundtjänst

Fråga eller reklamation?

Sommartider!
Nu är semestertiderna här och detta kan påverka vår svarstid till dig. Vi hoppas att du har överseende med att det kan ta lite längre tid innan vi svarar dig. Detta gäller under veckorna 28, 29, 30 – from vecka 31 är allt tillbaka som vanligt. Önskar er en smakrik sommar!

Öppettider
Vår kundtjänst svarar på dina frågor och ärenden på vardagar mellan 09:00-12:00. Du är välkommen att kontakta oss via telefon på 08-594 510 70 eller fylla i formulär här nedanför.

Kvalitet
God mat och hög kvalitet är viktigt för oss. Våra leverantörer gör ständiga kontroller och kvalitetssäkrar våra produkter. Vi garanterar bästa möjliga kvalitet på oöppnade förpackningar som hanterats enligt våra rekommendationer och inom bäst-före-datum på våra förpackningar.

Hur kan jag som konsument avgöra om produkten är bra?
Kika på produkten, kontrollera datum och använd dina sinnen; smaka, lukta och inspektera.

Om en vara eller produkt är dålig, vad gör jag då?
Gå tillbaka till butiken där produkten inköpts. Reklamation görs först och främst i den butik du köpt produkten i. Varan måste reklameras inom skälig tid. Det betyder att du ska ta med dig varan till butiken och visa upp den så snart du upptäcker felet. Kom även ihåg att kvitto måste uppvisas.

Reklamation
Du kan reklamera din vara till oss. För att vi ska kunna gå vidare med en reklamation och reda ut vad som kan ha hänt, är det viktigt att du fyller i så många uppgifter som möjligt i vårat reklamationsformulär här nedan. Bifoga bilder på produkt, baksidesetikett och kvitto. Vi kommer sen att höra av oss till dig så snart vi kan.

Fråga

Har du en fråga eller fundering? Fyll i detta formulär.

Reklamation

Önskar du reklamera en vara? Fyll i detta formulär. Viktigt att du inkluderar foto på produkten, baksidesetikett samt kvitto.
  • Dra filer hit eller
    Godkända filtyper: jpg, png, pdf, Max filstorlek: 64 MB, Max antal filer: 4.
      Ladda upp dina filer här